در این بخش با بررسی کامل سوختن فیوز برد جک درب پارکینگ 220 ولت و 24 ولت
سوختن فیوز برد جک
دلیل سوختن فیوز برد جک پارکینگی و ریلی به دو قسمت تقسیم میشود .
1 – زمانی که برق دستگاه به برد وصل میشود فیوز میسوزد.
2- وقتی بعد از وصل شدن برق 220 ولت به برد دستگاه ، فیوز نمی سوزد و با فرمان دادن ریموت فیوز میسوزد.
دلیل سوختن فیوزهای جک پارکینگ ، به دو حالت تقسیم می شود ، وقتی برق شهربه برد جک پارکینگ وصل میشود در همان لحظه فیوز برد میسوزد ، این مشکل مربوط به ورودی های وصل شده به برد میباشد مانند :چشمی های فتوسل -فلاشر -بوش باطن که در یکی از این ورودی ها برد مشکل اتصالی سیم و یا خرابی چشمی ها و . . . وجود دارد که باید سیم های وروردی جک شود.
در حالت دوم وقتی برق جک پارکینگ (برد) وصل میشود فیوز ، نمی سوزد و بعد از فرمان دادن ریموت با حرکت کردن ،جک اول فیوز دستگاه می سوزد این مشکل در سیم پیچ داخل موتور است و باید جک باز شود و سیم پیچ و هسته و یا لوتور جک شود تا مشکل برطرف شود .
نکته : روش مشخص کردن این که کدام یکی از جک های بازوی درب اتوماتیک خراب است .
تست فنی سوختن فیوز برد جک
برای باز کردن سیم پیچ و موتور برای تعمیر . . . چگونه است- اگر موتور یک شروع به حرکت کرد و فیوز برد قطع نشد ( نمی سوزد ) پس مشکل از جک اول نیست و با حرکت کردن جک دوم فیوز میسوزد پس مشکل از جک دوم است .